Sunday, December 25, 2011

hakikat


kadang kadang aku semak juga aku kerap kali follow blog orang.
aku dok buat ramai boleh.
harem depa tak teringin nk follow blog aku kan. .^ ^.
rasa marah kecewa duka lara pun ada ni.
TAPI
 selalunya aku sendiri yang pilih taknak sesiapa pun tahu aku ada blog catatan aku sendiri.
SEBABNYA 
blog ni mungkin dah menjadi salah satu tempat istimewa untuk aku luahkan segala perasaan yang terbuku dalam hati aku.
KECEWA SUKA DUKA GEMBIRA LARA BAHAGIA.
jadi kesimpulan daripada inferens aku sendiri.
buat apa aku nak orang orang tahu dan itu dalam benak fikiran aku sendiri.
ego pun ada juga. :)
taknak orang salah faham dengan catatan aku.
tahukan orang asli melayu ni sifat mereka bagaimana.
terpulang la ya.
aku ada idealogi tiga segi sendiri hidup aku sendiri.
kau pun begitu.
selesaikan lah dan cari kronologi bagaimana berlaku konspirasi hidup kau sendiri seorang diri.
Selamat Hari Lahir Muhammad Nur Afham

No comments:

Post a Comment