Friday, April 29, 2011

dedikasi







ASSALAMUALAIKUM.
Okay dah lama tak update so sekarang aku nk update la ya.
2 minggu lps jam 3 pagi aku dpt call dr
MUHAMAD QAYYUM 
yang ckp abah dia dah tkda.
seriously memang aku terkejut sangat.
tak sempat ckp apa pun cuma aku dengar macam tu.
TERKILAN 
sebab haritu turun penang pun tak sempat pergi rumah dia.
yang lagi sedih mama dia meninggal pun aku tak tahu sebab time tu aku dah pindah.
aku balik tanya mana mama dia ckp mama tkda.
aku tak faham.
aku tnya lagi lastly aku kena sound.
-.-
dah yatim piatu pun qayyum skrg.
mama dengan abah dia paling best jaga aku dr kecil.
susu mama dia pun aku minum tahu.
betapa rapatnya.
u judge!
qayyum sabar la ya.
ada hikmah semua tu.
hg kena kuat gengs!!
:))


SEMOGA ROH MEREKA DITEMPATKAN DIKALANGAN ORANG BERIMAN DAN DICUCURI RAHMAT.
AL - FATIHAH.
AMIN.
:'(

No comments:

Post a Comment